KNVI Verenigingsbureau

Ambachtsstraat 15, 3861 RH Nijkerk
033 - 247 3427

Verzorg je een sessie of heb je overige vragen, neem dan contact op met het verenigingsbureau, Sandra van Beek (info@mosevents).

Ook dit jaar bestaat weer de mogelijkheid om door middel van sponsoring je naamsbekendheid te vergroten of projecten of producten onder de aandacht te brengen. Naast een stand op de vloer zijn er diverse andere sponsormogelijkheden. Wil je meer weten, of ben je sponsor/standhouder neem dan contact op met Sandra van Beek via info@mosevents of 033 2473407. 

Deelnemers en sprekers

Wat is het adres van de locatie?

EYE Amsterdam (Filmmuseum)
IJpromenade 1, 1031KT Amsterdam
Tel: 020-5891400
E-mail: info@eyefilm.nl

Routebeschrijving EYE Amsterdam

Klik hier voor een routebeschrijving. N.B.: kies bij GPS navigatie voor Overhoeksplein 1, op veel navigatiesystemen is IJpromenade niet goed vindbaar.

Waar kan ik parkeren?

parkeergarage ADAM Toren
De parkeergarage onder de ADAM Toren is 24/7 beschikbaar en kost 3,- per uur. Let op er zijn slechts beperkt plaatsen beschikbaar.

parkeerdienst WeParc
Bij EYE kan je gebruik maken van de parkeerdienst van WeParc. Stap voor de deur uit en laat je auto parkeren door een van WeParc’s gescreende chauffeurs. De kosten voor een dagkaart zijn €38. En je kan je auto laten ophalen en weer laten terugbrengen waar je maar wil in Amsterdam.

Plaats nu je reservering via de website, of door de iPhone of Android – app te downloaden. Reserveer op tijd, want vol is vol!

Waar kan ik mij registreren als deelnemer?

De online aanmelding is nog niet geopend.  Wil je toch naar het event? Meld je dan tijdens het event bij de KNVI informatiebalie.

Waar kan ik mij als groep aanmelden?

Neem contact op met onze ledenadministratie voor groepsaanmelding van minimaal 10 personen. Zij vertellen je alles over je collectieve inschrijving (T 033 – 247 34 27, of via info@knvi.nl).

Je ontvangt, m.u.v. de Early Bird korting, geen extra korting bij een collectieve aanmelding. Wel verzorgt onze administratie één factuur waarop alle deelnemers van je organisatie staan vermeld.

Nog geen lid en toch naar het event?

Voor € 220,- ben je deelnemer aan een spetterend event én persoonlijk lid t/m 31-12-2018, je kunt deelnemen aan de vele activiteiten die we organiseren en ontvangt het vakblad voor Informatieprofessionals IP!

Het KNVI persoonlijk lidmaatschap kost € 165,-.
Neem contact op met onze ledenadministratie, tel. 033 – 247 34 27, of via info@knvi.nl. Zij vertellen je alles over de voorwaarden en inschrijving.

Wat zijn de programmatijden?

Onder voorbehoud is de dagindeling als volgt:

Tijd Programma
00.00 – 05.00 Snack
05.00 – 09.00 Ontbijt
09.00 – 13.00 Lunch
13.00 – 17.00 Borrel
17.00 – 24.00 Diner
Grand Hall

Wat zijn de toegangsprijzen?

   

Ontvang ik vooraf een entreebewijs?

Je ontvangt vooraf geen entreebewijs. Ongeveer drie dagen voor het event ontvang je een e-mail met een unieke barcode op het door jou opgegeven e-mailadres. Het opgeven van je persoonlijke e-mailadres is dus noodzakelijk.

Print deze e-mail met barcode en breng de print mee naar het event. Deze print is tevens je badge. Ter plekke ontvang je een badgehouder.

Is er een gratis wifi verbinding beschikbaar?

Ja, op de locatie is wifi beschikbaar

Moet ik vooraf opgeven welke tracks ik wil bezoeken?

Alle deelnemers kiezen op de dag zelf waar ze heen willen. Een maand voor aanvang ontvang je wel een enquête waarin je je voorkeur voor een track kan opgeven. Je legt je hiermee niet vast voor een track, maar je helpt de organisatie enorm om een goede zaalindeling te kunnen maken.

Wie mag gebruik maken van mijn gegevens?

Op het aanmeldformulier vragen wij toestemming om gegevens op de deelnemerslijst (naam, geslacht, organisatie, functie en e-mailadres) te vermelden. De deelnemerslijst wordt niet tijdens het event zelf rondgedeeld, maar deze wordt alleen op aanvraag naar de standhouders en sponsoren per e-mail verstuurd.

De aanvrager ontvangt alleen de gegevens van de bezoekers die ons hiervoor toestemming hebben gegeven. Deze gegevens mogen eenmalig worden gebruikt voor activiteiten in het verlengde van de doelstelling Smart Humanity, powered by KNVI (bijvoorbeeld, in het geval van de KNVI, of niet-leden geïnteresseerd zijn in het lidmaatschap van de KNVI). Ook mogen deze gegevens absoluut niet worden gebruikt voor verkoopdoeleinden. Doorgeven of verkopen aan derden van de verstrekte gegevens is niet toegestaan.

Tot wanneer kan ik annuleren?

Kosteloos annuleren kan tot 9 oktober 2017. Daarna ben je de volledige toegangsprijs verschuldigd. Je kunt je wel altijd laten vervangen. Laat dit weten via een e-mail naar info@mosevents.nl.

Sponsoren en standhouders

Wat is het adres van de locatie?

E-mail: 

Waar kan ik parkeren?

Wat zijn de op- en afbouwtijden van de stands?

Waar kan ik mijn goederen en materialen leveren t.b.v. stands?

Goederen en materialen die voor je stand bestemd zijn kunt u naar het volgende adres zenden (dus niet naar de KNVI):


Onder vermelding van:

. Smart Humanity, powered by KNVI
. naam standhouder
. nummer stand
. naam afzender incl. telefoonnummer

Hoe moet ik de namen van de standbemanning doorgeven?

Afhankelijk van je deelname heb je recht op 1 of 2 toegangskaarten. Een maand voor het event ontvang je een e-mail hoe je je als standhouder kan aanmelden. Wanneer je meer kaarten wil bestellen kan dit via de volgende aanmeldlink: Binnenkort beschikbaar